вторник, 20 января 2015 г.

Модуль 2. Рефлексія

У другому модулі ми ознайомились:

  1. із навичками, які необхідні учням у 21 столітті, було проведено мозковий штурм з цього питання, порівняли власні ідеї з ідеями науковців;
  2. із методом проектів, які саме види проектів інсують (групові, персональні), проаналізували, які теми не слід рекомендувати учням для їх власних проектів.
Через відсуність досвіду, я не можу чітко сказати як метод проектів допоможе моїм майбутнім учням у навчанні, але якщо вірити тому, що написано у посібнику, то: "Проекти залучають учнів до вирішення проблемних ситуацій та інших змістових завдань, будують зв’язки зі світом поза класною кімнатою та звертаються до питань реального життя учнів. В учнів, які співпрацюють у малих групах при виконанні дослідницьких проектів, можуть бути сформовані не тільки навички самостійної дослідницької діяльності, а й уміння планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення та демонструвати свої знання і вміння цільовій аудиторії".
Зрозуміла, як я вважаю головне, що метод проектів спрямований на розвиток в учнів самостійності, творчості, деяких моральних якостей, адже, якщо це груповий проект, то учням потрібно поважати думку один одного, навчитись сприймати критику. 
Дякую за уввагу!

3 комментария:

  1. Добре охарактеризован метод проектів і розписана його користь.

    ОтветитьУдалить
  2. Робота на тренінгу над власним проектом, я сподіваюсь, дозволить знайти відповіді на всі питання

    ОтветитьУдалить
  3. Робота на тренінгу над власним проектом, я сподіваюсь, дозволить знайти відповіді на всі питання

    ОтветитьУдалить