У даному модулі я дізналась про види оцінювання, та за прикладом створила різні форми оцінювання для власного проекту на різних його етапах.
На початку етапу: таблиці "Знаю-Хочу-Дізнався", асоціативний кущ.
Впродовж роботи над проектом: асоціативний кущ, оргнізаційна діаграма.Наприкінці роботи над проектом: схема "Зв'язок-Спостереження-Здивування" та Т-таблиця.
Вважаю такі форми оцінювання доцільними, адже вони:
- розширюють кругозір учнів та допомагають визначити, які саме визначення відносяться до теми, яка вивчається
- можуть здійснюватися протягом всього навчального процесу
- визначають навчальні потреби учнів
- заохочують до самоспрямування у навчанні;
- відслідковувати прогрес у навчанні учнів;
- перевіряти розуміння та заохочувати до метакогнітивного пізнання (про способи мислення та особливості власного мислення);
- демонструвати розуміння змісту та володіння навичками.
Ти прекрасно розібралася з типами оцінювання! А чи готувала ти до 3 вправи презентацію?
ОтветитьУдалить